недеља, 9. јун 2013.

Прва мисао

Сваки почетак је тежак, тако и писање ово блога и тај први пост некако се одужи. Хиљаду првих мисли, првих почетака, који увече пред спавање делују савршено, некако ујутру нису „баш нешто“. То је код мене, а уверен сам и код многих људи који воле да маштају, свакодневан проблем. Колико сам само пута увече пред спавање смислио нешто лепо, понекад нереално лепо, а колико се пута ујутру постидео тих својих маштања, планова, једноставно се одрекао њих. Као да сам у то време пред сан некако најрањивији, најемотивнији, најромантичнији, најхрабрији, а као да са буђењем новог дана почињм да сумњам у те своје мисли и маштања.. Као да, напрасно, постајем реалан и шта више бојажљив.
И сада када ово пишем поспан сам. Одужило се једно пиво са мојим земом Мишом у празној руској, тј узбечкој кафани, тако се и зове, Ресторан узбечке националне кухиње, на сред Чукотке. Тај објекат, просторија, најмање подсећа на ресторан. Али као и код нас, тако и на крају света, у жељи за што бољом зарадим сви раде све. Ресторани су у исто време и кафане и дискотеке и ноћни клубови, а да удари каква „сила“, што би рекао мој побратим Ацо, да се деси каква поплава, постали би и сплавови, па би се највероватније, тим данима, тако и звали. Али пошто смо све ближи да нам Ајнштанова „Теорија релативитета“ постане оправдање за све чудно на овоме свету, тако ћемо и те појаве „мултипрактик ресторана“ сврстати у оно чувено „све је релативно“.
У главном, три сата сна и поспаност су највероватније довеле до ефекта да сам цело јутро у оној маштовитој фази, па сам се осмелио да напишем ту своју прву мисао, ако се ово може назвати мишљу.

8 коментара:

  1. Dinan pocetak , cekamo fotografije i komentare,pozdrav Beli

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала Бели. На твој наговор почех, само да не одустанем, почео сам са кочењем али нећу одустати. Поздрав.

      Избриши
  2. Odlican pocetak! cekamo nastavak!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала Ива. )))* код мене су у главном три тачке свугде... ))))

      Избриши
  3. Куме за почетак волим како размишљаш....Могу ти рећи послије твог увода једва чекамо да видимо и упознамо макар овако "твој" крај...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30. јун 2013. 20:27

    Putovanje od hiljadu milja pocinje jednim korakom! Svaki sledeci je sve bolji,laksi,bogatiji za iskustvo. Wow, ovo mii je 1.put da citam neciji blog.. i to ni manje ni ise nego TAMAN TVOJ! Odusevljena sam!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Надам се да није субјективно то одушевљење. ))))) Хвала Чупка. Поздрав.

      Избриши